Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(5)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Biniak-Pieróg Małgorzata
(1)
Chmielewski Witold Jan. Oprac
(1)
Dróżka Wanda (1953- )
(1)
Dulcet Edmund
(1)
Janowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Makarewicz-Marcinkiewicz Agnieszka
(1)
Mauersberg Stanisław (1924-2012). Oprac
(1)
Monkiewicz Jerzy (1940- )
(1)
Rogowska Katarzyna
(1)
Wajdzik Jolanta
(1)
Walczak Marian (1923- ). Oprac
(1)
Zamiar Zenon (1951- )
(1)
Ziętara Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Kynologia
(1)
Nauczyciele
(1)
Pomoc humanitarna międzynarodowa
(1)
Psy
(1)
Ratownictwo
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Socjologia
(1)
Tereny zielone
(1)
Trawniki
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Wartość
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
Podręcznik dla studentów kierunków bezpieczeństwo, inżynieria bezpieczeństwa oraz zarządzanie kryzysowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 614 (1 egz.)
Kaucja: 35,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 699-702. Indeks.
Podręcznik akademicki dla studentów medycyny weterynaryjnej, biologii i hodowli zwierząt, zootechniki, nauki o zwierzętach, bioinżynierii zwierzat, a także dla hodowców i właścicieli psów.
Podręcznik jest kompendium wiadomości o psach. Poszczególne rozdziały dotyczą ich pochodzenia, podstaw anatomii, fizjologii, zmysłów, rozmnażania, najczęściej wystepujacych chorób, żywienia, genetyki i behawioru. Przedstawiono 184 rasy z ich krótką charakterystką oraz opisano działalność Związku Kynologicznego w Polsce, sposób organizowania wystaw psów rasowych i sędziowania na nich. Ponadto podano wskazówki dotyczące hodowli psów rasowych, a także zakupu i dalszego odchowu. Podręcznik przeznaczony jest głównie dla studentów medycyny wterynaryjnej, biologii i hodowli zwierząt, zootechniki, nauk o zwierzętach, bioinżynierii zwierząt, a także dla hodowców i właścicieli psów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 63 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 63 (1 egz.)
Kaucja: 41,65 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 36 (1 egz.)
Kaucja: 34,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338 (1 egz.)
Kaucja: 21,25 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 357-362.
Streszczenie angielskie.
W książce tej podjęto próbę ukazania wpływu zmian, jakie zaistniały w naszym kraju po 1989 r., w tym reformy systemu edukacji na kondycję społeczno-zawodową nauczycieli oraz na warunki ich pracy, życia i rozwoju zawodowego, na tle szerszych przemian we współczesnym świecie. W pewnym stopniu jest to również próba wpisania się w trwającą dyskusję na temat: czy edukacja jest we współczesnym świecie czynnikiem modernizacji i zmian, narzędziem podporządkowanym interesom ekonomicznym, technicznym i praktycznym, czy też jest czynnikiem sprawczym świadomego uczestniczenia w zmianie społecznej i we własnym rozwoju. Studium niniejsze składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich zawiera teoretyczno-metodologiczne podstawy badań. Autorka dokonuje w nim analizy przemian we współczesnej kulturze i edukacji oraz w postrzeganiu roli nauczyciela, jego profesjonalizmu z perspektywy refleksyjności jako paradygmatu zmiany. W dalszej części podejmuje próbę przybliżenia nowego oblicza metody autobiograficznej w świetle założeń tzw. metodologii refleksyjnej. W części empirycznej podzielonej na trzy duże rozdziały: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość dokonuje prezentacji wyników badań w świetle analizy treści wypowiedzi nauczycieli oraz ich interpretacji. Rozpoczyna tę część rozdział drugi, którego przedmiotem są dociekania losów życiowych i zawodowych nauczycieli oraz ich drogi do zawodu nauczycielskiego. Celem tych analiz jest próba ukazania wartości, klimatu, wydarzeń i osób, które miały wpływ w dzieciństwie, młodości, w okresie studiów, na starcie zawodowym, na habitus tego pokolenia nauczycieli oraz na ich nawyki zawodowe. W rozdziale trzecim przeprowadzona została analiza wpływu transformacji społeczno-edukacyjnych na funkcjonowanie zawodowe nauczycieli w wymiarze zmian kulturowo-aksjologicznych i cywilizacyjnych, społeczno-politycznych i ekonomicznych, edukacyjno-zawodowych. Treścią rozdziału czwartego jest ukazanie wizji zawodu nauczycielskiego, wartości i celów, które nauczyciele uznają za ważne i godne szczególnej troski oraz zachowania ich dla młodych pokoleń. Również tego, jak nauczyciele widzą przyszłość szkoły i zawodu, jakie są ich oceny i sugestie zmian w zakresie kształcenia oraz dalszego rozwoju. Książka jest skierowana do studentów pedagogiki i nauk społecznych oraz osób zainteresowanych badawczo problematyką pedagogiczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21561 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej